Današnja provjera iz jezika (rečenica) polučila je ove rezultate:
odličnih 11, vrlodobrih 8 i 5 dobrih.
Provjera se sastojala od 3 zadatka
a) sastavi rečenicu gledajući određenu sliku (i točka na kraju rečenice ili znak koji odaberu)
b) stavi rečenični znak na kraju otisnute rečenice (morali pročitati u sebi i staviti . ? ili ! )
c) diktat 6 rečenica
Nakon ocjenjivanja i sprovedene analize, moj ovrt je da nisu slušali postavljene zadatke, igrali se, i nisu dovoljno povezali znanje o rečenici i rečenični znak.
Tri učenika nisu uopće izradili prvi zadatak jer su BOJALI.
Dva učenika nisu uopće čitali drugi zadatak nego postavi rečenične znakove po vlastitoj volji.
U diktatu petero učenika ne zna napisati pravilno riječi: leđa, djevojčica i ne koristi rečenične znakove.
Očekivala sam bolji uspjeh za prvu provjeru, i veću koncentraciju prilikom pisanja provjere, ali eto, što je tu je, ocjene su upisane u imenik...
odličnih 11, vrlodobrih 8 i 5 dobrih.
Provjera se sastojala od 3 zadatka
a) sastavi rečenicu gledajući određenu sliku (i točka na kraju rečenice ili znak koji odaberu)
b) stavi rečenični znak na kraju otisnute rečenice (morali pročitati u sebi i staviti . ? ili ! )
c) diktat 6 rečenica
Nakon ocjenjivanja i sprovedene analize, moj ovrt je da nisu slušali postavljene zadatke, igrali se, i nisu dovoljno povezali znanje o rečenici i rečenični znak.
Tri učenika nisu uopće izradili prvi zadatak jer su BOJALI.
Dva učenika nisu uopće čitali drugi zadatak nego postavi rečenične znakove po vlastitoj volji.
U diktatu petero učenika ne zna napisati pravilno riječi: leđa, djevojčica i ne koristi rečenične znakove.
Očekivala sam bolji uspjeh za prvu provjeru, i veću koncentraciju prilikom pisanja provjere, ali eto, što je tu je, ocjene su upisane u imenik...